Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9693
Назва: Gender stereotypes in advertising
Автори: Barchi, B. V.
Барчій, Магдалина Степанівна
Ключові слова: formulation
problem
gender
advertising
формулювання
проблема
Дата публікації: 2022
Опис: Gender stereotypes in advertising / Barchi B. V // Соціально-психологічні проблеми гендерної стратифікації суспільства: матеріали XV Всеукраїнської науково-практичної конференції (з міжнародною участю) (м. Дніпро, 24 червня 2022 р.) / [редкол.: Ю. О. Бохонкова (голова)]. – Дніпро: вид- во СНУ ім. В. Даля, 2022. – С. 6-8
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9693
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gender _stereotypes_ in_ advertising.pdfGender stereotypes in advertising1.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.