Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9693
Title: Gender stereotypes in advertising
Authors: Barchi, B. V.
Барчій, Магдалина Степанівна
Keywords: formulation
problem
gender
advertising
формулювання
проблема
Issue Date: 2022
Description: Gender stereotypes in advertising / Barchi B. V // Соціально-психологічні проблеми гендерної стратифікації суспільства: матеріали XV Всеукраїнської науково-практичної конференції (з міжнародною участю) (м. Дніпро, 24 червня 2022 р.) / [редкол.: Ю. О. Бохонкова (голова)]. – Дніпро: вид- во СНУ ім. В. Даля, 2022. – С. 6-8
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9693
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gender _stereotypes_ in_ advertising.pdfGender stereotypes in advertising1.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.