Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/969
Title: Теоретичні засади навчання обдарованих дітей молодшого шкільного віку в контексті реформування освіти
Authors: Лалак, Наталія Володимирівна
Лавренова, Марія Василівна
Фенчак, Любов Михайлівна
Keywords: обдоровані діти
обдарованість
молодші школярі
навчально-виховна система школи
Issue Date: 2016
Abstract: Статья посвящена проблеме работы с одаренными учениками начальных классов. Раскрыты особенности психометрических и методических аспектов работы с одаренными учащимися начальных классов. В статье представлены формы работы и пути использования современных методик.
Description: Лалак Н. В. Теоретичні засади навчання обдарованих дітей молодшого шкільного віку в контексті реформування освіти / М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, Л. М. Фенчак // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. Серія "Педагогіка" : збірник наукових праць. – К : Ін-т обдарованої дитини НАПН України, 2016. – Випуск 2 (17). – С. 31 - 37.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/969
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лалак Н. В (8).pdfТеоретичні засади навчання обдарованих дітей молодшого шкільного віку в контексті реформування освіти264.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.