Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/968| Title: | Training of primary school teachers for the ukrainian language lesson in an inclusive learning environment | 
| Authors: | Лалак, Наталія Володимирівна Лавренова, Марія Василівна | 
| Keywords: | інклюзія інклюзивна освіта навчальний заклад діти з особливими освітніми потребами урок української мови | 
| Issue Date: | 2016 | 
| Abstract: | Статтю присвячено проблемі інклюзивної освіти в Україні. Проаналізовано дослідження науковців з означеного питання, подано рекомендації щодо підготовки майбутніх фахівців до проведення уроків української мови в навчальних закладах на інклюзивних засадах. Підготовка фахівців для навчання дітей у інклюзивну освіту в Україні ведеться відповідно до галузевих стандартів вищої освіти. Наприклад, для підготовки фахівців за напрямом «Початкова освіта» в педагогічних університетах був введений предмет «Основи інклюзивної педагогіки». У результаті студенти, які вивчають дану дисципліну, повинні бути здатні використовувати на практиці теоретичні знання про організацію навчального процесу в загальноосвітній школі на загальних засадах; складати індивідуальний навчальний план; організовувати співпрацю із сім’ями, які мають дітей з обмеженими можливостями; використовувати ефективні методи соціалізації дітей. | 
| Description: | Lavrenova, M. V. Training of primary school teachers for the ukrainian language lesson in an inclusive learning environment / M. V. Lavrenova, N. V. Lalak // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал. – Суми : СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2016. – №1 (55). – С.94-102 | 
| URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/968 | 
| Appears in Collections: | Статті | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Лалак Н. В (9).pdf | Training of primary school teachers for the ukrainian language lesson in an inclusive learning environment | 533.68 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

