Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9686
Назва: | Фахова компетентність майбутніх вихователів: теоретичні підходи до її формування на засадах компетентісного підходу |
Автори: | Бобирєва, Олена Сергіївна Коврей, Дора |
Ключові слова: | фахова компетентність майбутні вихователі заклади дошкільної освіти компетентнісний підхід |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Тернопіль |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний дошкільний заклад активно перетворюється на «інститут соціалізації», а вихователь має бути прикладом для дітей та мати належний рівень фахової компетентності. Установлено, що з психолого-педагогічної точки зору компетентний вихователь володіє ґрунтовними знаннями, має розвинуті педагогічні здібності, досконалі професійні уміння, сформовану професійну самосвідомість та педагогічне мислення, а також володіє навичками самонавчання й самовдосконалення. |
Опис: | Бобирєва, Д., Коврей, О. Фахова компетентність майбутніх вихователів: теоретичні підходи до її формування на засадах компетентісного підходу // Social Work and Education, Vol. 8, No. 4. - С.505-514 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9686 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Professional_competence_of_future_educators.pdf | Фахова компетентність майбутніх вихователів: теоретичні підходи до її формування на засадах компетентісного підходу | 1.48 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.