Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9686
Titel: Фахова компетентність майбутніх вихователів: теоретичні підходи до її формування на засадах компетентісного підходу
Autoren: Бобирєва, Олена Сергіївна
Коврей, Дора
Stichwörter: фахова компетентність
майбутні вихователі
заклади дошкільної освіти
компетентнісний підхід
Erscheinungsdatum: 2021
Herausgeber: Тернопіль
Zusammenfassung: Сучасний дошкільний заклад активно перетворюється на «інститут соціалізації», а вихователь має бути прикладом для дітей та мати належний рівень фахової компетентності. Установлено, що з психолого-педагогічної точки зору компетентний вихователь володіє ґрунтовними знаннями, має розвинуті педагогічні здібності, досконалі професійні уміння, сформовану професійну самосвідомість та педагогічне мислення, а також володіє навичками самонавчання й самовдосконалення.
Beschreibung: Бобирєва, Д., Коврей, О. Фахова компетентність майбутніх вихователів: теоретичні підходи до її формування на засадах компетентісного підходу // Social Work and Education, Vol. 8, No. 4. - С.505-514
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9686
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Professional_competence_of_future_educators.pdfФахова компетентність майбутніх вихователів: теоретичні підходи до її формування на засадах компетентісного підходу1.48 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.