Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9686
Title: Фахова компетентність майбутніх вихователів: теоретичні підходи до її формування на засадах компетентісного підходу
Authors: Бобирєва, Олена Сергіївна
Коврей, Дора
Keywords: фахова компетентність
майбутні вихователі
заклади дошкільної освіти
компетентнісний підхід
Issue Date: 2021
Publisher: Тернопіль
Abstract: Сучасний дошкільний заклад активно перетворюється на «інститут соціалізації», а вихователь має бути прикладом для дітей та мати належний рівень фахової компетентності. Установлено, що з психолого-педагогічної точки зору компетентний вихователь володіє ґрунтовними знаннями, має розвинуті педагогічні здібності, досконалі професійні уміння, сформовану професійну самосвідомість та педагогічне мислення, а також володіє навичками самонавчання й самовдосконалення.
Description: Бобирєва, Д., Коврей, О. Фахова компетентність майбутніх вихователів: теоретичні підходи до її формування на засадах компетентісного підходу // Social Work and Education, Vol. 8, No. 4. - С.505-514
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9686
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Professional_competence_of_future_educators.pdfФахова компетентність майбутніх вихователів: теоретичні підходи до її формування на засадах компетентісного підходу1.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.