Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9684
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorBobyrieva, Olena-
dc.contributor.authorБобирєва, Олена Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-04-05T10:53:24Z-
dc.date.available2023-04-05T10:53:24Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9684-
dc.descriptionBobyrieva, O. Implementation of simlation during the formation of professional competence of future preschool teachers based on the use of interactive technologies / O. Bobyrieva // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал. - Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2022. - №5(119). - P.12-21uk_UA
dc.description.abstractThe article summarizes and systematizes information on the formation of professional competence of future preschool teachers based on the use of interactive technologies. There are presented the characteristics of the interactive technologies’ advantages in the future preschool teachers’ professional training.У статті узагальнено та систематизовано відомості про формування професійна компетентність майбутніх педагогів дошкільної освіти на основі використання інтерактиву технології. Представлені характеристики інтерактивних технологій переваги у професійній підготовці майбутнього вихователя дошкільної освіти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСумиuk_UA
dc.subjectprofessional competenceuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectfuture preschool teachersuk_UA
dc.subjectмайбутні вихователі дошкільної освітиuk_UA
dc.titleImplementation of simlation during the formation of professional competence of future preschool teachers based on the use of interactive technologiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Implementation_of_simlation_during.pdfImplementation of simlation during the formation of professional competence of future preschool teachers based on the use of interactive technologies2.08 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!