Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/968
Title: Training of primary school teachers for the ukrainian language lesson in an inclusive learning environment
Authors: Лалак, Наталія Володимирівна
Лавренова, Марія Василівна
Keywords: інклюзія
інклюзивна освіта
навчальний заклад
діти з особливими освітніми потребами
урок української мови
Issue Date: 2016
Abstract: Статтю присвячено проблемі інклюзивної освіти в Україні. Проаналізовано дослідження науковців з означеного питання, подано рекомендації щодо підготовки майбутніх фахівців до проведення уроків української мови в навчальних закладах на інклюзивних засадах. Підготовка фахівців для навчання дітей у інклюзивну освіту в Україні ведеться відповідно до галузевих стандартів вищої освіти. Наприклад, для підготовки фахівців за напрямом «Початкова освіта» в педагогічних університетах був введений предмет «Основи інклюзивної педагогіки». У результаті студенти, які вивчають дану дисципліну, повинні бути здатні використовувати на практиці теоретичні знання про організацію навчального процесу в загальноосвітній школі на загальних засадах; складати індивідуальний навчальний план; організовувати співпрацю із сім’ями, які мають дітей з обмеженими можливостями; використовувати ефективні методи соціалізації дітей.
Description: Lavrenova, M. V. Training of primary school teachers for the ukrainian language lesson in an inclusive learning environment / M. V. Lavrenova, N. V. Lalak // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал. – Суми : СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2016. – №1 (55). – С.94-102
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/968
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лалак Н. В (9).pdfTraining of primary school teachers for the ukrainian language lesson in an inclusive learning environment533.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.