Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9663
Назва: Елементи новобалканських напівів в каноні пасхи церковно-пісенної практики Закарпаття
Автори: Задорожний, Ігор Зенонович
Ключові слова: Простопініє
ірмологіон
ірмос
тропар
канон Пасхи
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті здійснюється порівняння піснеспівів Пасхи Закарпатських церковно-співочих збірників Простопінія 1906 року Бокшая-Малинича, Василіянського Простопінія о. Йоакима Хоми 1930 року та рукописних ірмологіонів кінця XVI–XIX століть. У регіональній церковно-пісенній практиці сформовані стислі варіанти розспівування текстів Пасхальної Утрені, у яких простежується збереження окремих ладових опор- них тонів, контурів мелодики, ритмоінтонацій, мотивів напівів новобалканської тра- диції. У контексті мелодико-ритмічних змін, новоутворень виявлена спільність мет- ричних параметрів мотивів, масштабів часових пропорцій музичних піввіршів демонструє стійкість нормативів часомірної модальної метрики – важливої складової словесно-музичного формотворення в монодії.
Опис: Задорожний І. Елементи новобалканських напівів в каноні пасхи церковно-пісенної практики Закарпаття / І. Задорожний // Українська музика. - 2016. - Число 4. - С. 5-15
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9663
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Elements_ of_ neo-Balkan_ half-tones_ in_ the_ Easter_ canon_ of _church_ song_ practice_ in _Transcarpathia.pdfЕлементи новобалканських напівів в каноні пасхи церковно-пісенної практики Закарпаття1.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.