Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9599
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorАгафонова, Е. П.-
dc.contributor.authorБарчі, Беата Василівна-
dc.date.accessioned2023-03-14T09:55:07Z-
dc.date.available2023-03-14T09:55:07Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9599-
dc.descriptionАгафонова, Е. П. Формування маркетингової діяльності підприємства / Е. П. Агафонова, Б. В. Барчі // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2022. - Випуск 2(10). - С. 230-234uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі формування маркетингової діяльності підприємства та обґрунтуванню концепцій управління маркетингом. В сьогоденній реальності конкурентної боротьби та швидких змін на ринку маркетинг вирішує багато питань. Робота містить огляд корегувальних дій у формуванні маркетингової діяльності. Підсумовуючи цей матеріал можна визначити алгоритм діяльності підприємства за допомогою ефективних дій в маркетинговій сфері.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectконцепції маркетингової діяльностіuk_UA
dc.subjectформування маркетингової діяльностіuk_UA
dc.titleФормування маркетингової діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Formation_ of_ marketing_ activity_of _the_ enterprise.pdfФормування маркетингової діяльності підприємства960.91 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!