Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9599
Назва: Формування маркетингової діяльності підприємства
Автори: Агафонова, Е. П.
Барчі, Беата Василівна
Ключові слова: маркетинг
ринок
маркетингова діяльність
концепції маркетингової діяльності
формування маркетингової діяльності
Дата публікації: 2022
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі формування маркетингової діяльності підприємства та обґрунтуванню концепцій управління маркетингом. В сьогоденній реальності конкурентної боротьби та швидких змін на ринку маркетинг вирішує багато питань. Робота містить огляд корегувальних дій у формуванні маркетингової діяльності. Підсумовуючи цей матеріал можна визначити алгоритм діяльності підприємства за допомогою ефективних дій в маркетинговій сфері.
Опис: Агафонова, Е. П. Формування маркетингової діяльності підприємства / Е. П. Агафонова, Б. В. Барчі // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2022. - Випуск 2(10). - С. 230-234
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9599
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formation_ of_ marketing_ activity_of _the_ enterprise.pdfФормування маркетингової діяльності підприємства960.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.