Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9599
Название: Формування маркетингової діяльності підприємства
Авторы: Агафонова, Е. П.
Барчі, Беата Василівна
Ключевые слова: маркетинг
ринок
маркетингова діяльність
концепції маркетингової діяльності
формування маркетингової діяльності
Дата публикации: 2022
Издательство: Мукачево: МДУ
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена проблемі формування маркетингової діяльності підприємства та обґрунтуванню концепцій управління маркетингом. В сьогоденній реальності конкурентної боротьби та швидких змін на ринку маркетинг вирішує багато питань. Робота містить огляд корегувальних дій у формуванні маркетингової діяльності. Підсумовуючи цей матеріал можна визначити алгоритм діяльності підприємства за допомогою ефективних дій в маркетинговій сфері.
Описание: Агафонова, Е. П. Формування маркетингової діяльності підприємства / Е. П. Агафонова, Б. В. Барчі // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2022. - Випуск 2(10). - С. 230-234
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9599
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Formation_ of_ marketing_ activity_of _the_ enterprise.pdfФормування маркетингової діяльності підприємства960.91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.