Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9599
Titel: Формування маркетингової діяльності підприємства
Autoren: Агафонова, Е. П.
Барчі, Беата Василівна
Stichwörter: маркетинг
ринок
маркетингова діяльність
концепції маркетингової діяльності
формування маркетингової діяльності
Erscheinungsdatum: 2022
Herausgeber: Мукачево: МДУ
Zusammenfassung: Стаття присвячена проблемі формування маркетингової діяльності підприємства та обґрунтуванню концепцій управління маркетингом. В сьогоденній реальності конкурентної боротьби та швидких змін на ринку маркетинг вирішує багато питань. Робота містить огляд корегувальних дій у формуванні маркетингової діяльності. Підсумовуючи цей матеріал можна визначити алгоритм діяльності підприємства за допомогою ефективних дій в маркетинговій сфері.
Beschreibung: Агафонова, Е. П. Формування маркетингової діяльності підприємства / Е. П. Агафонова, Б. В. Барчі // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2022. - Випуск 2(10). - С. 230-234
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9599
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Formation_ of_ marketing_ activity_of _the_ enterprise.pdfФормування маркетингової діяльності підприємства960.91 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.