Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9596
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чекан, Оксана Іванівна | - |
dc.contributor.author | Сарканич, М. Я. | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-14T08:59:19Z | - |
dc.date.available | 2023-03-14T08:59:19Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9596 | - |
dc.description | Чекан, О. І. Основні засади використання інформаційно-комунікативних технологій в освітньому процесі закладів дошкільної освіти / О. І. Чекан, М. Я. Сарканич // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2022. - Випуск 2(10). - С. 208-216 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті висвітлено основні засади використання інформаційно-комунікативних технологій в освітньому процесі закладів дошкільної освіти. Обгрунтовано функції комп’ютера у педагогічному процесі ЗДО, висвітлено мету занять дитини старшого дошкільного віку за комп’ютером, подано шляхи уведення комп’ютера в освітній процес та обґрунтовано перспективу подальшого дослідження. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-комунікативні технології | uk_UA |
dc.subject | заклади дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | засади | uk_UA |
dc.title | Основні засади використання інформаційно-комунікативних технологій в освітньому процесі закладів дошкільної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Basic_ principles_ of_ using_ information _and _communication _technologies_ in_the_ educational _process_ of _preschool_ education.pdf | Основні засади використання інформаційно-комунікативних технологій в освітньому процесі закладів дошкільної освіти | 941.52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.