Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9593
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тріфанова, Д. А. | - |
dc.contributor.author | Хома, Ольга Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-14T07:40:49Z | - |
dc.date.available | 2023-03-14T07:40:49Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9593 | - |
dc.description | Тріфанова, Д. А. Використання коміксів як різновиду інноваційних методів навчання / Д. А. Тріфанова, О. М. Хома // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2022. - Випуск 2(10). - С. 187-193 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема використання коміксів на уроках у початковій школі. Визначено, що новий підхід до освітнього процесу спрямований на пошук інноваційних методів навчання молодших школярів й удосконалення традиційних, з-поміж яких ‒ візуальний. З’ясовано сутність ключового слова «комікси», проаналізовано сучасні підходи до їх застосування. Наведено приклади використання на уроках, визначено методику роботи над ними та сформульовано дидактичне значення коміксів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | комікси | uk_UA |
dc.subject | Нова українська школа | uk_UA |
dc.subject | молодші школярі | uk_UA |
dc.subject | метод навчання | uk_UA |
dc.subject | медіапродукти | uk_UA |
dc.title | Використання коміксів як різновиду інноваційних методів навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Using_ comics_ as_a _kind _of_ innovative_ teaching_ methods.pdf | Використання коміксів як різновиду інноваційних методів навчання | 1.2 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.