Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9587
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Молнар, Тетяна Іванівна | - |
dc.contributor.author | Долгош, Н. М. | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-13T08:58:22Z | - |
dc.date.available | 2023-03-13T08:58:22Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9587 | - |
dc.description | Молнар, Т. І. Розвивальне освітнє середовище початкової школи: категорійно-дефінітивний аналіз / Т. І. Молнар, Н. М. Долгош // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2022. - Випуск 2(10). - С. 147-153 | uk_UA |
dc.description.abstract | Статтю присвячено проблемі розвивального освітнього середовища початкової школи. Акцентовано увагу на тому, що розвивальне освітнє середовище є важливим чинником особистісного розвитку молодшого школяра. На основі аналізу наукової літератури проаналізовано різні підходи до тлумачення категорій, як от: «середовище», «освітнє середовище», «розвивальне навчання» та визначено поняття «розвивальне освітнє середовище». | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | середовище | uk_UA |
dc.subject | освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | розвивальне навчання | uk_UA |
dc.subject | розвивальне освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.title | Розвивальне освітнє середовище початкової школи: категорійно-дефінітивний аналіз | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Developmental _educational_ environment_ of _primary _school_ categorical_ and _definitive _analysis.pdf | Розвивальне освітнє середовище початкової школи: категорійно-дефінітивний аналіз | 962.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.