Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9587
Назва: | Розвивальне освітнє середовище початкової школи: категорійно-дефінітивний аналіз |
Автори: | Молнар, Тетяна Іванівна Долгош, Н. М. |
Ключові слова: | середовище освітнє середовище розвивальне навчання розвивальне освітнє середовище початкова школа |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Мукачево: МДУ |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено проблемі розвивального освітнього середовища початкової школи. Акцентовано увагу на тому, що розвивальне освітнє середовище є важливим чинником особистісного розвитку молодшого школяра. На основі аналізу наукової літератури проаналізовано різні підходи до тлумачення категорій, як от: «середовище», «освітнє середовище», «розвивальне навчання» та визначено поняття «розвивальне освітнє середовище». |
Опис: | Молнар, Т. І. Розвивальне освітнє середовище початкової школи: категорійно-дефінітивний аналіз / Т. І. Молнар, Н. М. Долгош // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2022. - Випуск 2(10). - С. 147-153 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9587 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Developmental _educational_ environment_ of _primary _school_ categorical_ and _definitive _analysis.pdf | Розвивальне освітнє середовище початкової школи: категорійно-дефінітивний аналіз | 962.08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.