Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9587
Назва: Розвивальне освітнє середовище початкової школи: категорійно-дефінітивний аналіз
Автори: Молнар, Тетяна Іванівна
Долгош, Н. М.
Ключові слова: середовище
освітнє середовище
розвивальне навчання
розвивальне освітнє середовище
початкова школа
Дата публікації: 2022
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі розвивального освітнього середовища початкової школи. Акцентовано увагу на тому, що розвивальне освітнє середовище є важливим чинником особистісного розвитку молодшого школяра. На основі аналізу наукової літератури проаналізовано різні підходи до тлумачення категорій, як от: «середовище», «освітнє середовище», «розвивальне навчання» та визначено поняття «розвивальне освітнє середовище».
Опис: Молнар, Т. І. Розвивальне освітнє середовище початкової школи: категорійно-дефінітивний аналіз / Т. І. Молнар, Н. М. Долгош // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2022. - Випуск 2(10). - С. 147-153
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9587
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Developmental _educational_ environment_ of _primary _school_ categorical_ and _definitive _analysis.pdfРозвивальне освітнє середовище початкової школи: категорійно-дефінітивний аналіз962.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.