Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9571
Назва: Фахова компетентність майбутніх вихователів: теоретичні підходи до її формування на засадах компетентісного підходу
Автори: Коврей, Дора
Бобирєва, Олена Сергіївна
Ключові слова: фахова компетентність
майбутні вихователі
заклади дошкільної освіти
компетентнісний підхід
Дата публікації: 2021
Видавництво: Тернопіль
Короткий огляд (реферат): Сучасний дошкільний заклад активно перетворюється на «інститут соціалізації», а вихователь має бути прикладом для дітей та мати належний рівень фахової компетентності. Установлено, що з психолого-педагогічної точки зору компетентний вихователь володіє ґрунтовними знаннями, має розвинуті педагогічні здібності, досконалі професійні уміння, сформовану професійну самосвідомість та педагогічне мислення, а також володіє навичками самонавчання й самовдосконалення. На основі узагальнення з’ясовано, що основними характеристиками фахової компетентності майбутніх вихователів є: досконале володіння теоретичними знаннями; педагогічна майстерність; самовдосконалення і творча праця над собою; оволодіння культурним, етнодуховним потенціалом; застосування на практиці новітніх методик навчання й виховання дітей дошкільного віку. У фаховій діяльності вихователя виокремлено п’ять основних функцій: організація, планування, контроль і надання допомоги, педагогічний аналіз. До спектру основних ролей вихователя належать: навчати, допомагаючи дітям набути нові знання, і виховувати на основі творчої мотивації. Вагому роль у фаховій компетентності вихователів відведено особистісним якостям (відвертість, доброзичливість, співпереживання, щирість). Сучасний вихователь має бути інноваційним дослідником, організатором, фасилітатором, консультантом, коучом.
Опис: Бобирєва, Д. Фахова компетентність майбутніх вихователів: теоретичні підходи до її формування на засадах компетентісного підходу / Д. Бобирєва, О. Коврей // Social Work and Education. - T. : Vector, 2021. Vol. 8, No. 4. - С. 505-514
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9571
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Professional _competence_ of_ future _educators_ theoretical_ approaches.pdfФахова компетентність майбутніх вихователів: теоретичні підходи до її формування на засадах компетентісного підходу1.93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.