Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9531
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Човрій, Софія Юліївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-16T10:03:18Z | - |
dc.date.available | 2023-02-16T10:03:18Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9531 | - |
dc.description | Човрій, С. Ю. Організаційно-педагогічні особливості системи підготовки вчителів у Закарпатті (кінець XVIII – 40-і роки ХХ століття): автореф. дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки. - Вінниця : Вінницький держ. пед. ун-т ім. Михайла Коцюбинського, 2021. - 20 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | У дисертаційній роботі на основі системного ретроспективного аналізу досліджено організаційно-педагогічні особливості системи підготовки вчителів Закарпаття в контексті державно-територіальної приналежності закарпатських земель наприкінці XVIII – 40-их роках ХХ століття (Габсбурзької монархії (до 1804 р.), Австрійської імперії (1804–1867 рр.), Австро-Угорської монархії (1867–1919 рр.), Чехословацької республіки (1919–1938 рр.), Угорщини (1939–1944 рр.)); обґрунтовано періодизацію процесу становлення та розвитку закладів підготовки вчителів Закарпаття наприкінці XVIII – 40-их роках ХХ століття: І етап (друга половина XVIII століття – 1919 р.) – зародження закладів педагогічної освіти та нормативно- правового регулювання їх діяльності; ІІ етап (1919–1938 рр.) – організаційно- педагогічне реформування системи педагогічної освіти в контексті умов полікультурного регіону; ІІІ етап (1939–1944 рр.) – ідейно-патріотична спрямованість змісту підготовки вчителів у педагогічних закладах; визначено особливості організації та змісту теоретико-практичної підготовки вчителів у закладах педагогічної освіти Закарпаття досліджуваного періоду та систематизовано основні тенденції в їх розвитку відповідно до розробленої періодизації. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Вінниця | uk_UA |
dc.subject | вчитель | uk_UA |
dc.subject | школи | uk_UA |
dc.subject | учительські семінарії | uk_UA |
dc.subject | підготовка вчителів | uk_UA |
dc.subject | Закарпаття | uk_UA |
dc.title | Організаційно-педагогічні особливості системи підготовки вчителів у Закарпатті (кінець XVIII – 40-і роки ХХ століття) | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
Appears in Collections: | Дисертації, автореферати десертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Organizational _and _pedagogical _features_ of_ the _teacher _training.pdf | Організаційно-педагогічні особливості системи підготовки вчителів у Закарпатті (кінець XVIII – 40-і роки ХХ століття) | 1.25 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.