Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9513
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іванова, Вікторія Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Коник, Х.І. | - |
dc.contributor.author | Фельдеші, К.Т. | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-13T09:26:14Z | - |
dc.date.available | 2023-02-13T09:26:14Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9513 | - |
dc.description | Іванова, В. В. Наукові підходи до систематизації валеологічних знань, спрямованих на виховання дітей старшого дошкільного віку / В. В. Іванова, Х. І. Коник, К. Т. Фелдеші // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2022. - Випуск 2(10). - С. 58-64 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті представлено теоретичний аналіз наукових підходів до систематизації валеологічних знань спрямованих на виховання дітей старшого дошкільного віку. Виділено деякі умови, за яких здоров’я дітей зміцнюється під час освітньо-виховного процесу ЗДО. Виокремлено основні напрямки валеологічної роботи з дітьми дошкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | валеологія | uk_UA |
dc.subject | валеологічна культура | uk_UA |
dc.subject | здоров’я | uk_UA |
dc.subject | потенціал здоров’я | uk_UA |
dc.subject | здоровий спосіб життя | uk_UA |
dc.subject | дошкільник | uk_UA |
dc.title | Наукові підходи до систематизації валеологічних знань, спрямованих на виховання дітей старшого дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Scientific _approaches_ to_ the_ systematization_ of _valeological_ knowledge_ aimed_ at_ educating _older _preschool children.pdf | Наукові підходи до систематизації валеологічних знань, спрямованих на виховання дітей старшого дошкільного віку | 925.99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.