Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9487
Title: Європизація системи освіти як фактор впливу на суспільну консолідацію
Authors: Мовчан, Катерина Миколаївна
Гасуляк, С.
Keywords: регіональні студії
інформаційна справа
розвиток
необхідність
Issue Date: 2022
Publisher: Мукачево: МДУ
Abstract: Інтеграція України у європейське, світове співтовариство характеризується динамічністю розвитку структурних державних підрозділів. Соціальні, економічні, політичні та інші процеси розвитку суспільства вимагають підготовку якісних фахівців. У статті закцентована увага на тому, що декілька десятиліть тому розпочалася інформаційна революція, яка триває до сьогоднішнього часу. Україна потребує становлення нового іміджу та поширення на світовій арені. Статтю присвячено питанню необхідності розвитку регіональних студій. Мета статті полягає в тому, щоб висвітлити значення регіональних студій для розвитку територіальних громад, які стають все більш потужнішими та незамінними у суспільстві. Завдання статті полягає у висвітленні вагомості дослідження та моніторингу процесів певного регіону. У статті зазначено, що дисципліна інформаційна, бібліотечна та архівна справа дає можливість навчити студентів здійснювати аналіз зібраного матеріалу, коректно описати та висвітлити його.
Description: Мовчан, К. М. Європизація системи освіти як фактор впливу на суспільну консолідацію / К. М. Мовчан, С. Гасуляк // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 2(33). - С.153-157
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9487
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EUROPIZATION_OF_THE_EDUCATION_SYSTEM.pdfЄВРОПИЗАЦІЯ СИСТЕМИ ОСВІТИ ЯК ФАКТОР ВПЛИВУ НА СУСПІЛЬНУ КОНСОЛІДАЦІЮ1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.