Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9467
Title: Формування готовності до навчання грамоти у дітей, що мають ООП із недостатнім рівнем розвитку передумов письма
Authors: Чекан, Оксана Іванівна
Keywords: навчання грамоти
діти
особливі освітні потреби (ООП)
передумови письма
недостатній рівень розвитку
Issue Date: 2022
Publisher: Мукачево: МДУ
Abstract: У науковій статті порушується проблема формування готовності до навчання грамоти у дітей, що мають ООП із недостатнім рівнем розвитку передумов письма. Дослідження розвитку рухів рук дитини представляють інтерес не тільки для педагогів і психологів, а й для інших фахівців (філософів, мовознавців, істориків, біологів) і т.д. Формування готовності до навчання грамоти у дітей, що мають ООП із недостатнім рівнем розвитку передумов письма - одна з основоположних сторін розвитку мови дошкільника. Виявлено, що образотворча діяльність цьому сприяє. На заняттях з образотворчої діяльності вирішуються спеціальні корекційні завдання з розвитку мовлення дітей, збагачується словник, удосконалюється розмовна мова, готується поява зв'язного мовлення і т.д. Відзначено, що використовуючи різні види образотворчої діяльності, можна розвивати у дітей зорово-моторну координацію рухів, їх точність, обсяг і спрямованість.
Description: Чекан, О. І. Формування готовності до навчання грамоти у дітей, що мають ООП із недостатнім рівнем розвитку передумов письма / О. І. Чекан // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 2(33). - С.231-237
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9467
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DEVELOPMENT_OF_READINESS_TO_LEARN_LITERACY.pdfФормування готовності до навчання грамоти у дітей, що мають ООП із недостатнім рівнем розвитку передумов письма1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.