Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9463
Title: Застосування цифрових технологій в організації педагогічної роботи для осіб з особливими освітніми потребами
Authors: Лазар, Василь Федорович
Товканець, Ганна Василівна
Варга, В-Д. М.
Keywords: педагогічна діяльність
комп’ютерні технології
особливі освітні потреби
здобувачі освіти
Issue Date: 2022
Publisher: Мукачево: МДУ
Abstract: В статті обгрунтовано особливості застосування цифрових технологій в організації педагогічної роботи для осіб з особливими освітніми потребами. Наголошено на функціональних обов’язках педагога, який забезпечує соціально-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами. Перевагами електронного навчання є просування соціального навчання за допомогою сучасних синхронних форматів спілкування, а також асинхронного спілкування (електронна пошта, форуми). Виявлено переваги медіа-презентацій, які дозволяють підвищити якість виховної і навчальної роботи; швидко і зрозуміло представити освітній продукт, що складно чи неможливо висловити словами; формувати мотивацію та підтримувати інтерес до процесу освітньої діяльності; урізноманітнювати процес передачі інформації; підвищувати продуктивність освітньої діяльності.
Description: Лазар, В. Застосування цифрових технологій в організації педагогічної роботи для осіб з особливими освітніми потребами / В. Ф. Лазар, Г. В. Товканець, В.-М.Д. Варга // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 2(33). - С. 133-140
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9463
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPLICATION _OF_ DIGITAL _TECHNOLOGIES.pdfЗастосування цифрових технологій в організації педагогічної роботи для осіб з особливими освітніми потребами1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.