Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9454
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБарчі, Беата Василівна-
dc.contributor.authorХарьковська, Т. В.-
dc.date.accessioned2023-02-01T10:03:22Z-
dc.date.available2023-02-01T10:03:22Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9454-
dc.descriptionБарчі, Б. В. Людина як суб'єкт рекламної діяльності / Б. В. Барчі, Т. В. Харьковська // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 2(33). - С. 97-104.uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено психологічні аспекти реклами як інструменту маркетингових комунікацій. Визначено сутність реклами як соціально-психологічного феномену. Розкрито види реклами залежно від способу впливу на споживача. Розглянуто сутність раціональної та емоційної реклами та засоби їх впливу на споживача. Охарактеризовано структуру соціально-психологічного впливу реклами на людину, як суб’єкта рекламної діяльності, що включає когнітивний (пізнавальний), афективний (емоційний) та конативний (поведінковий) компоненти. Обґрунтовано, що когнітивний компонент передбачає аналіз психічних процесів і, перш за все, процесів переробки інформації: відчуття, сприйняття, уваги, мислення, пам'яті людини.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectлюдинаuk_UA
dc.subjectемоційна рекламаuk_UA
dc.subjectмоделі впливу рекламиuk_UA
dc.subjectметоди психологічного впливуuk_UA
dc.subjectнавіюванняuk_UA
dc.subjectпереконуванняuk_UA
dc.titleЛюдина як суб'єкт рекламної діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
A_ MAN_ AS _A_ SUBJECT _OF _ADVERTISING_ACTIVITY.pdfЛюдина як суб'єкт рекламної діяльності1.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.