Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9454
Название: Людина як суб'єкт рекламної діяльності
Авторы: Барчі, Беата Василівна
Харьковська, Т. В.
Ключевые слова: реклама
людина
емоційна реклама
моделі впливу реклами
методи психологічного впливу
навіювання
переконування
Дата публикации: 2022
Издательство: Мукачево: МДУ
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджено психологічні аспекти реклами як інструменту маркетингових комунікацій. Визначено сутність реклами як соціально-психологічного феномену. Розкрито види реклами залежно від способу впливу на споживача. Розглянуто сутність раціональної та емоційної реклами та засоби їх впливу на споживача. Охарактеризовано структуру соціально-психологічного впливу реклами на людину, як суб’єкта рекламної діяльності, що включає когнітивний (пізнавальний), афективний (емоційний) та конативний (поведінковий) компоненти. Обґрунтовано, що когнітивний компонент передбачає аналіз психічних процесів і, перш за все, процесів переробки інформації: відчуття, сприйняття, уваги, мислення, пам'яті людини.
Описание: Барчі, Б. В. Людина як суб'єкт рекламної діяльності / Б. В. Барчі, Т. В. Харьковська // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 2(33). - С. 97-104.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9454
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
A_ MAN_ AS _A_ SUBJECT _OF _ADVERTISING_ACTIVITY.pdfЛюдина як суб'єкт рекламної діяльності1.54 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.