Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9454
Title: Людина як суб'єкт рекламної діяльності
Authors: Барчі, Беата Василівна
Харьковська, Т. В.
Keywords: реклама
людина
емоційна реклама
моделі впливу реклами
методи психологічного впливу
навіювання
переконування
Issue Date: 2022
Publisher: Мукачево: МДУ
Abstract: У статті досліджено психологічні аспекти реклами як інструменту маркетингових комунікацій. Визначено сутність реклами як соціально-психологічного феномену. Розкрито види реклами залежно від способу впливу на споживача. Розглянуто сутність раціональної та емоційної реклами та засоби їх впливу на споживача. Охарактеризовано структуру соціально-психологічного впливу реклами на людину, як суб’єкта рекламної діяльності, що включає когнітивний (пізнавальний), афективний (емоційний) та конативний (поведінковий) компоненти. Обґрунтовано, що когнітивний компонент передбачає аналіз психічних процесів і, перш за все, процесів переробки інформації: відчуття, сприйняття, уваги, мислення, пам'яті людини.
Description: Барчі, Б. В. Людина як суб'єкт рекламної діяльності / Б. В. Барчі, Т. В. Харьковська // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 2(33). - С. 97-104.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9454
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
A_ MAN_ AS _A_ SUBJECT _OF _ADVERTISING_ACTIVITY.pdfЛюдина як суб'єкт рекламної діяльності1.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.