Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9429
Назва: Методи навчання як компонент дидактичної структури
Автори: Гончарук, Н. В.
Росада, Д. А.
Брижак, Надія Юріївна
Ключові слова: метод
метод навчання
прийом навчання
інноваційні методи навчання
початкова школа
Дата публікації: 2022
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу довідкової, психолого-педагогічної та фахової літератури подано тлумачення ключових понять окресленої проблеми «метод», «метод навчання», «прийом навчання», «інноваційні методи навчання». З’ясовано суть методу, проаналізовано основні класифікації. Закцентовано увагу на впровадженні інноваційні методів навчання в освітньому процесі початкової школи.
Опис: Гончарук, Н. В. Методи навчання як компонент дидактичної структури / Н. В. Гончарук, Д. А. Росада, Н. Ю. Брижак // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2022. - Випуск 2(10). - С. 25-30
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9429
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Teaching _methods_as_ a _component _of_ the _didactic _structure.pdfМетоди навчання як компонент дидактичної структури921.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.