Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9367
Title: Методичні рекомендації до організації та проведення навчальної практики пропедевтичної (загальноознайомчої) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 016 Спеціальна освіта спеціалізація 016.01-логопедія, денної форми навчання
Authors: Кас'яненко, Оксана Миколаївна
Чекан, Оксана Іванівна
Барна, Христина Василівна
Keywords: методичні рекомендації
навчальна практика
загальноознайомча практика
практичні уміння
удосконалення практичної підготовки
Issue Date: 2022
Publisher: Мукачево: Редакційно-видавничий центр МДУ
Abstract: Методичні рекомендації спрямовані на надання здобувачам вищої освіти допомоги в організації та проведенні навчальної практики пропедевтичної (загальноознайомчої), формування практичних умінь та навичок, закріплення їх теоретичних знань і удосконалення практичної підготовленості до професійної діяльності. Дані методичні рекомендації адресовані здобувачам вищої освіти 1 курсу зі спеціальності 016 «Спеціальна освіта» педагогічного факультету і є складовою частиною навчальної програми їх підготовки.
Description: Методичні рекомендації до організації та проведення навчальної практики пропедевтичної (загальноознайомчої) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 016 Спеціальна освіта спеціалізація 016.01-логопедія, денної форми навчання / укладачі О.М. Кас’яненко., О.І. Чекан, Х.В. Барна. - Мукачево: МДУ, 2022. - 32 c.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9367
Appears in Collections:Методичні рекомендації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Methodological_ recommendations_ for_ the_ organization_ and _conduct _of _educational.pdfМетодичні рекомендації до організації та проведення навчальної практики пропедевтичної (загальноознайомчої) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 016 Спеціальна освіта спеціалізація 016.01-логопедія, денної форми навчання1.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.