Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9355
Назва: Інклюзія: досвід психологічної практики
Автори: Брецко, Ірина Іванівна
Ямчук, Таїсія Юріївна
Долинай, Маріанна Іванівна
Ключові слова: інклюзія
інклюзивна освіта
інклюзивне навчання
дитина з особливими освітніми проблемами
соціалізація
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Стаття розкриває проблему інклюзії в українському науково-теоретично-практичному просторі. Здійснено теоретичний аналіз-огляд сучасної наукової, літератури, а також дисертаційних досліджень з питань інклюзивної освіти. Представлено розуміння основних дефініцій дослідження. Так, інклюзія (включення) – це процес посилення ступеню участі всіх громадян у соціумі, і насамперед тих, що мають проблеми у фізичному розвитку.
Опис: Інклюзія: досвід психологічної практики / І. І. Брецко, Т. Ю. Ямчук, М. І. Долинай // Вісник Національного університету оборони України. - 4 (62) /2021. - С. 17-24
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9355
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
INCLUSION EXPERIENCE OF PSYCHOLOGICAL PRACTICE.pdfІнклюзія: досвід психологічної практики1.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.