Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9355
Назва: | Інклюзія: досвід психологічної практики |
Автори: | Брецко, Ірина Іванівна Ямчук, Таїсія Юріївна Долинай, Маріанна Іванівна |
Ключові слова: | інклюзія інклюзивна освіта інклюзивне навчання дитина з особливими освітніми проблемами соціалізація |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття розкриває проблему інклюзії в українському науково-теоретично-практичному просторі. Здійснено теоретичний аналіз-огляд сучасної наукової, літератури, а також дисертаційних досліджень з питань інклюзивної освіти. Представлено розуміння основних дефініцій дослідження. Так, інклюзія (включення) – це процес посилення ступеню участі всіх громадян у соціумі, і насамперед тих, що мають проблеми у фізичному розвитку. |
Опис: | Інклюзія: досвід психологічної практики / І. І. Брецко, Т. Ю. Ямчук, М. І. Долинай // Вісник Національного університету оборони України. - 4 (62) /2021. - С. 17-24 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9355 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
INCLUSION EXPERIENCE OF PSYCHOLOGICAL PRACTICE.pdf | Інклюзія: досвід психологічної практики | 1.03 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.