Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9352
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧекан, Оксана Іванівна-
dc.date.accessioned2022-12-29T20:44:03Z-
dc.date.available2022-12-29T20:44:03Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9352-
dc.descriptionЧекан, О. Рівні підтримки щодо організації освітнього процесу осіб з особливими потребами / О. Чекан // Acta Paedagogica Volynienses. - Вип. 4, 2022. - С. 165–169uk_UA
dc.description.abstractУ статті подано аналіз законодавчого та нормативно-правового забезпечення освіти дітей з ООП. Закцентовано увагу на постанові Кабінету Міністрів України № 765 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими потребами". Зосереджено увагу на додаток 4 до Положення в редакції постанови Кабінету Міністрів від 21 липня 2021 року, в якому зазначені категорії (типи) особливих освітніх потреб (труднощів). Тобто це законодавча база, на чому ґрунтується впровадження освітніх труднощів і рівнів підтримки. Детально проаналізовано категорії освітніх труднощів, а саме – інтелектуальні труднощі, функціональні (сюди ввійшли труднощі сенсорні, моторні, а також мовленнєві), фізичні труднощі, навчальні труднощі та група соціоадаптаційних труднощів (сюди входять особистісні, різні середовищні труднощі або ж соціокультурні, коли є проблема у взаємодії, наприклад з представниками якихось окремих культур, навчання засобами жестової мови і т.д.). Зазначено, що для кожної з цих категорій, що зазначені в додатку 4 до Положення в редакції постанови Кабінету Міністрів від 21 липня 2021 № 765, розроблено 5 рівнів підтримки дітей з особливими освітніми потребами в освітньому процесі. Подано визначення понять – освітні труднощі, рівень підтримки, ступені прояву. Детально проаналізовано рівні підтримки згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 року № 957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти». Обґрунтовано перспективу подальшого дослідження, котру автор вбачає у вивченні впливу рівнів підтримки на ступені прояву дітей з ООП.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectосвітні труднощіuk_UA
dc.subjectрівень підтримкиuk_UA
dc.subjectступені проявуuk_UA
dc.subjectдіти з ООПuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectорганізаціяuk_UA
dc.titleРівні підтримки щодо організації освітнього процесу осіб з особливими потребамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Levels_ of_ support_ for_ the_ organization.pdfРівні підтримки щодо організації освітнього процесу осіб з особливими потребами928.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.