Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9258
Назва: Підвищення якості послуг, як основний чинник привабливості готельних підприємств
Автори: Молнар-Бабіля, Джосія Імреївна
Удворгелі, Л. І.
Ключові слова: якість послуги
привабливість готельних підприємств
Дата публікації: 2022
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Молнар-Бабіля, Д. І. Підвищення якості послуг, як основний чинник привабливості готельних підприємств / Д. І. Молнар-Бабіля, Л. І. Удворгелі // Реалії та перспективи розвитку індустрії гостинності в умовах інтеграційних процесів [Електронний ресурс] : тези доповідей V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Мукачево, 5 квітня 2022 р.). - Мукачево : МДУ, 2022. - С.19-21.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9258
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Improving_ the_ quality_ of_ services.pdfПідвищення якості послуг, як основний чинник привабливості готельних підприємств1.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.