Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9240
Title: Підготовка майбутніх учителів до формування соціальної компетентності у молодших школярів
Authors: Лавренова, Марія Василівна
Лалак, Наталія Володимирівна
Молнар, Тетяна Іванівна
Фенчак, Любов Михайлівна
Keywords: компетентність
соціальна компетентність
молодший школяр
соціалізація
фахова підготовка вчителя початкових класів
Issue Date: 2021
Abstract: Статтю присвячено проблемі підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування соціальної компетентності молодших школярів. Дослідниками визначено теоретичне підгрунтя порушеної проблеми; з’ясовано сутність, зміст та особливості формування соціальної компетентності у здобувачів початкової освіти. Зазначено, що соціалізація - це складний процес входження дитини в соціум у результаті активного засвоєння нею соціального досвіду, соціальних ролей, норм, цінностей, необхідних для успішної життєдіяльності в суспільстві. У процесі соціалізації у молодших школярів формуються соціальні компетентності, що дає їм змогу стати дієздатним учасниками соціальних взаємин. Зазначено, шо формуванню соціальної компетентності молодших школярів сприяє педагогічна майстерність сучасного вчителя початкових класів, розкрито досвід підготовки майбутніх фахівців до формування соціальні компетентності молодших школярів.
Description: Підготовка майбутніх учителів до формування соціальної компетентності у молодших школярів / М. Лавренова, Н. Лалак, Т. Молнар, Л. Фенчак // Vzdelavanie a spolocnost VI : medzinarodny nekonferencny zbornik. - Presov, 2021. - С. 127-137
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9240
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
PR EPA_ R A T IO N _O F_ FU TU R E _TEAC H ERS FO R THE FO R M A T IO N_ OF _SOCIAL.pdfПідготовка майбутніх учителів до формування соціальної компетентності у молодших школярів1.38 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!