Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9206
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛалак, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorТоминець, Мирослава Петрівна-
dc.date.accessioned2022-11-03T18:27:33Z-
dc.date.available2022-11-03T18:27:33Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9206-
dc.descriptionЛалак Н. В. Вчитель нового покоління в контексті концепції "Нова українська школа" / Н. В. Лалак, М. П. Томинець // The 6th International scientific and practical conference “Multidisciplinary scientific notes. Theory, history and practice” (November 01 – 04, 2022). - Edmonton, Canada. International Science Group. 2022. - С. 486-490uk_UA
dc.description.abstractРеформування системи освіти в реаліях сьогодення набуло глобального характеру. Перед педагогічною системою особливо гостро постала проблема удосконалення роботи навчальних закладів, орієнтація на сучасні тенденції суспільного розвитку, впровадження особистісно орієнтованих технологій для формування траєкторії розвитку школярів. Результативність роботи кожного закладу загальної середньої освіти вимагає високого рівня професійної підготовки педагогічних кадрів, що забезпечить конкурентоздатність педагога на ринку освітніх послуг. Сучасна модель початкової освіти висуває вимоги до особистісного та професійного розвитку вчителя початкових класів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherEdmonton, Canadauk_UA
dc.subjectсистеми освітиuk_UA
dc.subjectвчитель нового поколінняuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectНова українська школаuk_UA
dc.titleВчитель нового покоління в контексті концепції "Нова українська школа"uk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
A_ teacher _of_ the_ new_ generation_ in_ the_ context_ of_ the_ New_ Ukrainian _School_concept.pdfВчитель нового покоління в контексті концепції "Нова українська школа"1.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.