Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9175
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩербан, Тетяна Дмитрівна-
dc.contributor.authorЛемак, О. І.-
dc.contributor.authorДанканич, А. А.-
dc.date.accessioned2022-10-18T08:18:14Z-
dc.date.available2022-10-18T08:18:14Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9175-
dc.descriptionЩербан, Т. Д. Психолого-педагогічні особливості формування цінностей у процесі навчання економістів / Т. Д. Щербан, О. І. Лемак, А. А. Данканич // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С. 123-128uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено психолого-педагогічні особливості розвитку ціннісного компоненту майбутніх економістів-менеджерів. Реалізація мети дослідження передбачає проведення діагностування за методикою дослідження цінностей особистості Ш. Шварца. Узагальнюючи результати дослідження, можна стверджувати, що студенти першого курсу економічних спеціальностей демонструють зовнішню орієнтацію на професійне прогнозування, при цьому, студенти випускних курсів орієнтовані на традиційність та, в певному сенсі, на уникнення самостійного прийняття рішень.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectпсихологічна готовністьuk_UA
dc.subjectпрофесійне прогнозуванняuk_UA
dc.subjectпрофесійна самоідентифікаціяuk_UA
dc.subjectсамореалізаціяuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічні особливості формування цінностей у процесі навчання економістівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PSYCHOLOGICAL_ AND _PEDAGOGICAL_ FEATURES_ OF _THE_ VALUES _FORMATION.pdfПсихолого-педагогічні особливості формування цінностей у процесі навчання економістів1.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.