Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9175
Название: Психолого-педагогічні особливості формування цінностей у процесі навчання економістів
Авторы: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Лемак, О. І.
Данканич, А. А.
Ключевые слова: психологічна готовність
професійне прогнозування
професійна самоідентифікація
самореалізація
Дата публикации: 2022
Издательство: Мукачево: МДУ
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджено психолого-педагогічні особливості розвитку ціннісного компоненту майбутніх економістів-менеджерів. Реалізація мети дослідження передбачає проведення діагностування за методикою дослідження цінностей особистості Ш. Шварца. Узагальнюючи результати дослідження, можна стверджувати, що студенти першого курсу економічних спеціальностей демонструють зовнішню орієнтацію на професійне прогнозування, при цьому, студенти випускних курсів орієнтовані на традиційність та, в певному сенсі, на уникнення самостійного прийняття рішень.
Описание: Щербан, Т. Д. Психолого-педагогічні особливості формування цінностей у процесі навчання економістів / Т. Д. Щербан, О. І. Лемак, А. А. Данканич // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С. 123-128
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9175
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
PSYCHOLOGICAL_ AND _PEDAGOGICAL_ FEATURES_ OF _THE_ VALUES _FORMATION.pdfПсихолого-педагогічні особливості формування цінностей у процесі навчання економістів1.14 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.