Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9175
Назва: Психолого-педагогічні особливості формування цінностей у процесі навчання економістів
Автори: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Лемак, О. І.
Данканич, А. А.
Ключові слова: психологічна готовність
професійне прогнозування
професійна самоідентифікація
самореалізація
Дата публікації: 2022
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено психолого-педагогічні особливості розвитку ціннісного компоненту майбутніх економістів-менеджерів. Реалізація мети дослідження передбачає проведення діагностування за методикою дослідження цінностей особистості Ш. Шварца. Узагальнюючи результати дослідження, можна стверджувати, що студенти першого курсу економічних спеціальностей демонструють зовнішню орієнтацію на професійне прогнозування, при цьому, студенти випускних курсів орієнтовані на традиційність та, в певному сенсі, на уникнення самостійного прийняття рішень.
Опис: Щербан, Т. Д. Психолого-педагогічні особливості формування цінностей у процесі навчання економістів / Т. Д. Щербан, О. І. Лемак, А. А. Данканич // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С. 123-128
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9175
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PSYCHOLOGICAL_ AND _PEDAGOGICAL_ FEATURES_ OF _THE_ VALUES _FORMATION.pdfПсихолого-педагогічні особливості формування цінностей у процесі навчання економістів1.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.