Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9152
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКузьма-Качур, Марія Іванівна-
dc.contributor.authorГорват, Маріанна Василівна-
dc.contributor.authorДурунда, З. Я.-
dc.date.accessioned2022-10-07T07:44:15Z-
dc.date.available2022-10-07T07:44:15Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9152-
dc.descriptionКузьма-Качур, М. І. Становлення ідеї гуманізації природничо-наукової підготовки в історії шкільної освіти / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват, З. Я. Дурунда // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С. 37-44.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто ретроспективу гуманізації природничо-наукової підготовки в історії шкільної освіти. Авторами описано етапи становлення ідеї гуманізації природничо- наукової підготовки в історії шкільної освіти та фактори впливу на гуманітаризацію освіти загалом та природничої зокрема: побудову освітніх процесів на гуманістичних цінностях самовизначення і самореалізації особистості; створення освітнього середовища, яке б сприяло повноцінному розвитку дитини; врахування принципу природовідповідності; готовність до професійної педагогічної діяльності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectприроднича освітаuk_UA
dc.subjectгуманізаціяuk_UA
dc.subjectетапи гуманізації природничої освітиuk_UA
dc.subjectнапрями гуманізаціїuk_UA
dc.titleСтановлення ідеї гуманізації природничо-наукової підготовки в історії шкільної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
THE _FORMATION_ OF_ THE_ IDEA _OF_HUMANIZATION_ OF_ NATURAL_ AND.pdfСтановлення ідеї гуманізації природничо-наукової підготовки в історії шкільної освіти1.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.