Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9152
Назва: Становлення ідеї гуманізації природничо-наукової підготовки в історії шкільної освіти
Автори: Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Горват, Маріанна Василівна
Дурунда, З. Я.
Ключові слова: природнича освіта
гуманізація
етапи гуманізації природничої освіти
напрями гуманізації
Дата публікації: 2022
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто ретроспективу гуманізації природничо-наукової підготовки в історії шкільної освіти. Авторами описано етапи становлення ідеї гуманізації природничо- наукової підготовки в історії шкільної освіти та фактори впливу на гуманітаризацію освіти загалом та природничої зокрема: побудову освітніх процесів на гуманістичних цінностях самовизначення і самореалізації особистості; створення освітнього середовища, яке б сприяло повноцінному розвитку дитини; врахування принципу природовідповідності; готовність до професійної педагогічної діяльності.
Опис: Кузьма-Качур, М. І. Становлення ідеї гуманізації природничо-наукової підготовки в історії шкільної освіти / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват, З. Я. Дурунда // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С. 37-44.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9152
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
THE _FORMATION_ OF_ THE_ IDEA _OF_HUMANIZATION_ OF_ NATURAL_ AND.pdfСтановлення ідеї гуманізації природничо-наукової підготовки в історії шкільної освіти1.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.