Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9149
Название: Соціальний конструктивізм: інклюзія
Авторы: Бондар, Тамара Іванівна
Ключевые слова: війна
інклюзивна освіта
ідеї Л. Виготського
особливі освітні потреби
інвалідність
норма
Дата публикации: 2022
Издательство: Мукачево: МДУ
Краткий осмотр (реферат): У статті з’ясовано основні положення соціального конструктивізму; закцентовано увагу на ідеях Л. Виготського про залежність ефективності компенсаторних функцій організму від розвитку вищих психічних функцій; наголошено на значущості середовища для реалізації права на освіту дітей з інвалідністю.
Описание: Бондар, Т. І. Соціальний конструктивізм: інклюзія / Т. І. Бондар // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С.14-18.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9149
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
SOCIAL _CONSTRUCTIVISM_ INCLUSION.pdfСоціальний конструктивізм: інклюзія1.23 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.