Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9131
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМарценюк, Марина Олексіївна-
dc.date.accessioned2022-10-03T07:49:16Z-
dc.date.available2022-10-03T07:49:16Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9131-
dc.descriptionМарценюк, М. О. Корекційні та розвивальні можливості методу кінезіології в соціальній інклюзії / М. О. Марценюк // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2021. - 2(31). - С. 78-84uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається концепція інклюзивної освіти як сучасна освітня парадигма, що базується на світоглядних орієнтирах соціальної інклюзії (залучення всіх членів суспільства до соціального середовища). Наголошується, що доступність освіти для всіх її членів є складовою стратегії розвитку демократичного суспільства, яке побудоване на рівноправності, доступності та забезпечення якості освіти та є наріжним імперативом її функціонування. Висвітлюється метод кінезіології та його розвиткові та корекційні можливості в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами (ООП). Були використані такі методи дослідження як теоретичний аналіз і систематизація науково-теоретичних та методичних джерел.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМДУuk_UA
dc.subjectосвітні технологіїuk_UA
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectгуманізація освітиuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectдіти з ООПuk_UA
dc.subjectкінезіологіяuk_UA
dc.titleКорекційні та розвивальні можливості методу кінезіології в соціальній інклюзіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Corrective_ and_ developmental _possibilities_ of_ the_ kinesiology_ method _in _social_ inclusion.pdfКорекційні та розвивальні можливості методу кінезіології в соціальній інклюзії929.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.