Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9131
Назва: Корекційні та розвивальні можливості методу кінезіології в соціальній інклюзії
Автори: Марценюк, Марина Олексіївна
Ключові слова: освітні технології
інклюзія
гуманізація освіти
інтеграція
діти з ООП
кінезіологія
Дата публікації: 2021
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається концепція інклюзивної освіти як сучасна освітня парадигма, що базується на світоглядних орієнтирах соціальної інклюзії (залучення всіх членів суспільства до соціального середовища). Наголошується, що доступність освіти для всіх її членів є складовою стратегії розвитку демократичного суспільства, яке побудоване на рівноправності, доступності та забезпечення якості освіти та є наріжним імперативом її функціонування. Висвітлюється метод кінезіології та його розвиткові та корекційні можливості в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами (ООП). Були використані такі методи дослідження як теоретичний аналіз і систематизація науково-теоретичних та методичних джерел.
Опис: Марценюк, М. О. Корекційні та розвивальні можливості методу кінезіології в соціальній інклюзії / М. О. Марценюк // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2021. - 2(31). - С. 78-84
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9131
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Corrective_ and_ developmental _possibilities_ of_ the_ kinesiology_ method _in _social_ inclusion.pdfКорекційні та розвивальні можливості методу кінезіології в соціальній інклюзії929.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.