Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9131
Название: Корекційні та розвивальні можливості методу кінезіології в соціальній інклюзії
Авторы: Марценюк, Марина Олексіївна
Ключевые слова: освітні технології
інклюзія
гуманізація освіти
інтеграція
діти з ООП
кінезіологія
Дата публикации: 2021
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається концепція інклюзивної освіти як сучасна освітня парадигма, що базується на світоглядних орієнтирах соціальної інклюзії (залучення всіх членів суспільства до соціального середовища). Наголошується, що доступність освіти для всіх її членів є складовою стратегії розвитку демократичного суспільства, яке побудоване на рівноправності, доступності та забезпечення якості освіти та є наріжним імперативом її функціонування. Висвітлюється метод кінезіології та його розвиткові та корекційні можливості в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами (ООП). Були використані такі методи дослідження як теоретичний аналіз і систематизація науково-теоретичних та методичних джерел.
Описание: Марценюк, М. О. Корекційні та розвивальні можливості методу кінезіології в соціальній інклюзії / М. О. Марценюк // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2021. - 2(31). - С. 78-84
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9131
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Corrective_ and_ developmental _possibilities_ of_ the_ kinesiology_ method _in _social_ inclusion.pdfКорекційні та розвивальні можливості методу кінезіології в соціальній інклюзії929.44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.