Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9127
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКас'яненко, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-09-28T08:04:39Z-
dc.date.available2022-09-28T08:04:39Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9127-
dc.descriptionКас'яненко, О. М. Сучасні підходи до визначення сутності інклюзії в України / О. М. Кас'яненко // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2021. - 2(31). - С. 62-67uk_UA
dc.description.abstractУ статті йдеться про особливості реалізації інклюзивної освіти. Розкрито сутність понять «інклюзія», «інклюзивна освіта» та проаналізовано їхні характерні особливості. Визначено пріоритетні напрями впровадження таких освітніх послуг. У статті виділено низку суперечностей, що виникають у сучасному суспільстві та становлять певну перешкоду до впровадження освітніх процесів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево : МДУuk_UA
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectкорекціяuk_UA
dc.subjectмоделі організації навчанняuk_UA
dc.subjectспеціалізована допомогаuk_UA
dc.titleСучасні підходи до визначення сутності інклюзії в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Modern_ approaches _to_ defining_ the _essence_ of_ inclusion_ in _Ukraine.pdfСучасні підходи до визначення сутності інклюзії в України897.02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.