Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9123
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБлагун, І. І.-
dc.contributor.authorПапп, Василь Васильович-
dc.contributor.authorБошота, Неля Василівна-
dc.date.accessioned2022-09-27T07:08:51Z-
dc.date.available2022-09-27T07:08:51Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9123-
dc.descriptionБлагун І. І. Особливості маркетингової діяльності туристичних підприємств в Україні / І. І. Благун , В. В. Папп, Н. В. Бошота // Бізнес інформ. - Вип. 8. 2021. - С. 210-216uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено сутність, значення й особливості маркетингу туристичних послуг; окреслено його роль і значення для туристичних підприємств; визначено основні тенденції розвитку національного туристичного ринку. Авторами розроблено й обґрунтовано теоретико-методичні підходи до формування та розвитку концепції маркетингу на ринку туристичних послуг. Здійснено аналіз та оцінку діяльності туристичних організацій в Україні, досліджено чинники ефективності маркетингової стратегії туристських підприємств. Запропоновано маркетингову модель управління туристськими підприємствами. Визначено підходи до формування туристичних послуг на основі маркетингу, запропоновано стратегічні напрями розвитку туристської організації на основі маркетингових підходів на внутрішньому та світовому туристських ринках. Розроблено рекомендації по використанню концепції цільового маркетингу та розробці продуктових стратегій. Запропоновано концептуальні засади маркетингової діяльності на ринку туристських послуг, визначено особливу роль і показано переваги її реалізації з урахуванням трансформації соціально-економічних відносин, галузевих особливостей сучасного туристичного ринку та комплексного характеру туристського продукту, що дозволило обґрунтувати пріоритетне значення та комплексний характер маркетингу на ринку туристських послуг. Наведено функціональні напрямки розвитку маркетингу на ринку туристичних послуг та інструменти їх практичної реалізації. Запропонований підхід надає свободу у виборі комерційних інструментів розширеного комплексу маркетингових заходів, які виступають стратегічним ресурсом підвищення конкурентоспроможності, що сприяє активізації споживчого попиту, підвищенню комерційної результативності та загальній ефективності діяльності суб'єктів ринку туристичних послуг.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectінструментuk_UA
dc.subjectресурсuk_UA
dc.subjectтуристична послугаuk_UA
dc.titleОсобливості маркетингової діяльності туристичних підприємств в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Peculiarities_ of_ marketing_ activities _of _tourist_enterprises_ in_ Ukraine.pdfОсобливості маркетингової діяльності туристичних підприємств в Україні782.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.