Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9079
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗябловська, Дарина Євгенівна-
dc.date.accessioned2022-09-12T11:37:34Z-
dc.date.available2022-09-12T11:37:34Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9079-
dc.descriptionЗябловська, Д. Особливості професійної підготовки дизайнерів одягу в університетах і коледжах України і Данії / Д. Зябловська // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету ім. І.Франка. - Дрогобич : ВД "Гельветика", 2021. - Вип. 46, Т. 2. - С. 115-120uk_UA
dc.description.abstractЗгідно з «Національною доктриною розвитку освіти України», пріоритетним напрямом державної політики щодо розвитку освіти є постійне підвищення якості освіти, оновлення її змісту та форм організації навчально виховного процесу. Особлива увага приділяється змісту та структурі навчальної діяльності, тому актуальним напрямом сучасних педагогічних досліджень є перебудова змісту навчання в нових соціально-економічних умовах. Оскільки Україна взяла курс на європейську інтеграцію, то доцільно скористатися досвідом Європи в питаннях розвитку та підвищення якості освіти. У дослідженні для вивчення та аналізу запропоновано розглянути дизайнерську систему освіти Данії. Дослідження ґрунтувалось на перекладі аутентичної літератури та вивченні фактичного матеріалу, а саме освітніх програм рейтингових ВНЗ України (Київський національний університет технологій та дизайну, Харківська державна академія дизайну і мистецтв) та Данії (Школа дизайну Колдінгу, університетський коледж VIA) з професійної підготовки бакалаврів дизайну одягу. Складено коротку характеристику освітніх програм відповідно до структури вітчизняної освітньої програми. Виконано порівняльний аналіз освітніх програм із підготовки дизайнерів одягу, узагальнено спільні позиції програми, охарактеризовано особливості данського змісту навчання. Узагальнено мету програм підготовки дизайнерів одягу в Україні та Данії, визначено унікальність програми університетського коледжу VIA та Школи дизайну Колдінгу. Проаналізовано предметну галузь освітніх програм, визначено такі особливості скандинавського стилю навчання, як менша тривалість навчання, практична спрямованість професійного навчання, поєднання дизайну з розумінням бізнесу, міждисциплінарні курси, здатність до формування власної освітньої траєкторії та саморозвитку.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectдизайн одягуuk_UA
dc.subjectуніверситетuk_UA
dc.subjectколеджuk_UA
dc.subjectосвітні програмиuk_UA
dc.subjectУкраїнаuk_UA
dc.subjectДаніяuk_UA
dc.titleОсобливості професійної підготовки дизайнерів одягу в університетах і коледжах України і Даніїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Peculiarities _of _professional _training _of_ fashion _designers_ in _universities _and _colleges_ of _Ukraine _and Denmark.pdfОсобливості професійної підготовки дизайнерів одягу в університетах і коледжах України і Данії815.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.