Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9075
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧекан, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorБарна, Христина Василівна-
dc.contributor.authorКас'яненко, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-09-09T12:10:16Z-
dc.date.available2022-09-09T12:10:16Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9075-
dc.descriptionЧекан, О. Концептуальні засади розвитку зв’язного мовлення дітей із ЗНМ в ігровій діяльності / О.Чекан, Х. Барна, О. Кас’яненко // Acta Paedagogiсa. - Volynienses, 3, 2022. - С. 145–150uk_UA
dc.description.abstractУ статті подано аналіз системи роботи з розвитку зв’язного мовлення дошкільників із ЗНМ в ігровій діяльності. Доведено, що розвиток зв’язного мовлення дітей із ЗНМ в мовленнєво-ігровій діяльності забезпечується спеціальною організацією мовленнєво-ігрової діяльності, що ґрунтується на особистісно-орієнтованій моделі взаємодії її учасників (педагогів і дітей); системі мовленнєвих технологій, спрямованих на перехід дитини від репродуктивних до креативних мовленнєво-ігрових дій; функціональному характері мовленнєво-ігрової діяльності. Закцентовано, що система роботи з розвитку зв’язного мовлення дітей із ЗНМ в ігровій діяльності включає в себе перелік та зміст дидактичних ігор щодо корекції зв’язного мовлення дітей із ЗНМ. Кожна з поданих ігор має мету, завдання, мовленнєвий матеріал, обладнання і т.д. Тобто, подані ігри готові для використання вчителем – логопедом у корекційній роботі для розвитку зв’язного мовлення дітей із ЗНМ ( Дидактична гра «Додай потрібне слово», Дидактична гра «Порівняй предмети», «Назви якомога більше предметів» та «Хто як пересувається?»). Закцентовано увагу на тому, що розвиток зв’язного мовлення дошкільників із ЗНМ краще здійснювати в провідному виді діяльності дошкільника – у грі. У висновках висвітлено важливість використання у роботі вчителя-логопеда поданої авторами системи роботи щодо розвитку зв’язного мовлення дошкільників із ЗНМ в ігровій діяльності. Обґрунтовано перспективу подальшого дослідження, котру автори вбачають у вивченніь впливу мовленнєво-ігрової діяльності на формування граматичної правильності та звукової культури мовлення.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectсистема роботиuk_UA
dc.subjectзв’язне мовленняuk_UA
dc.subjectЗНМuk_UA
dc.subjectігрова діяльністьuk_UA
dc.subjectдошкільникиuk_UA
dc.titleКонцептуальні засади розвитку зв’язного мовлення дітей із ЗНМ в ігровій діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kontseptualni_ zasady _rozvytku.pdfКонцептуальні засади розвитку зв’язного мовлення дітей із ЗНМ в ігровій діяльності952.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.