Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9075
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чекан, Оксана Іванівна | - |
dc.contributor.author | Барна, Христина Василівна | - |
dc.contributor.author | Кас'яненко, Оксана Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-09T12:10:16Z | - |
dc.date.available | 2022-09-09T12:10:16Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9075 | - |
dc.description | Чекан, О. Концептуальні засади розвитку зв’язного мовлення дітей із ЗНМ в ігровій діяльності / О.Чекан, Х. Барна, О. Кас’яненко // Acta Paedagogiсa. - Volynienses, 3, 2022. - С. 145–150 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті подано аналіз системи роботи з розвитку зв’язного мовлення дошкільників із ЗНМ в ігровій діяльності. Доведено, що розвиток зв’язного мовлення дітей із ЗНМ в мовленнєво-ігровій діяльності забезпечується спеціальною організацією мовленнєво-ігрової діяльності, що ґрунтується на особистісно-орієнтованій моделі взаємодії її учасників (педагогів і дітей); системі мовленнєвих технологій, спрямованих на перехід дитини від репродуктивних до креативних мовленнєво-ігрових дій; функціональному характері мовленнєво-ігрової діяльності. Закцентовано, що система роботи з розвитку зв’язного мовлення дітей із ЗНМ в ігровій діяльності включає в себе перелік та зміст дидактичних ігор щодо корекції зв’язного мовлення дітей із ЗНМ. Кожна з поданих ігор має мету, завдання, мовленнєвий матеріал, обладнання і т.д. Тобто, подані ігри готові для використання вчителем – логопедом у корекційній роботі для розвитку зв’язного мовлення дітей із ЗНМ ( Дидактична гра «Додай потрібне слово», Дидактична гра «Порівняй предмети», «Назви якомога більше предметів» та «Хто як пересувається?»). Закцентовано увагу на тому, що розвиток зв’язного мовлення дошкільників із ЗНМ краще здійснювати в провідному виді діяльності дошкільника – у грі. У висновках висвітлено важливість використання у роботі вчителя-логопеда поданої авторами системи роботи щодо розвитку зв’язного мовлення дошкільників із ЗНМ в ігровій діяльності. Обґрунтовано перспективу подальшого дослідження, котру автори вбачають у вивченніь впливу мовленнєво-ігрової діяльності на формування граматичної правильності та звукової культури мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.subject | система роботи | uk_UA |
dc.subject | зв’язне мовлення | uk_UA |
dc.subject | ЗНМ | uk_UA |
dc.subject | ігрова діяльність | uk_UA |
dc.subject | дошкільники | uk_UA |
dc.title | Концептуальні засади розвитку зв’язного мовлення дітей із ЗНМ в ігровій діяльності | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kontseptualni_ zasady _rozvytku.pdf | Концептуальні засади розвитку зв’язного мовлення дітей із ЗНМ в ігровій діяльності | 952.73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.