Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9075
Назва: | Концептуальні засади розвитку зв’язного мовлення дітей із ЗНМ в ігровій діяльності |
Автори: | Чекан, Оксана Іванівна Барна, Христина Василівна Кас'яненко, Оксана Миколаївна |
Ключові слова: | система роботи зв’язне мовлення ЗНМ ігрова діяльність дошкільники |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Короткий огляд (реферат): | У статті подано аналіз системи роботи з розвитку зв’язного мовлення дошкільників із ЗНМ в ігровій діяльності. Доведено, що розвиток зв’язного мовлення дітей із ЗНМ в мовленнєво-ігровій діяльності забезпечується спеціальною організацією мовленнєво-ігрової діяльності, що ґрунтується на особистісно-орієнтованій моделі взаємодії її учасників (педагогів і дітей); системі мовленнєвих технологій, спрямованих на перехід дитини від репродуктивних до креативних мовленнєво-ігрових дій; функціональному характері мовленнєво-ігрової діяльності. Закцентовано, що система роботи з розвитку зв’язного мовлення дітей із ЗНМ в ігровій діяльності включає в себе перелік та зміст дидактичних ігор щодо корекції зв’язного мовлення дітей із ЗНМ. Кожна з поданих ігор має мету, завдання, мовленнєвий матеріал, обладнання і т.д. Тобто, подані ігри готові для використання вчителем – логопедом у корекційній роботі для розвитку зв’язного мовлення дітей із ЗНМ ( Дидактична гра «Додай потрібне слово», Дидактична гра «Порівняй предмети», «Назви якомога більше предметів» та «Хто як пересувається?»). Закцентовано увагу на тому, що розвиток зв’язного мовлення дошкільників із ЗНМ краще здійснювати в провідному виді діяльності дошкільника – у грі. У висновках висвітлено важливість використання у роботі вчителя-логопеда поданої авторами системи роботи щодо розвитку зв’язного мовлення дошкільників із ЗНМ в ігровій діяльності. Обґрунтовано перспективу подальшого дослідження, котру автори вбачають у вивченніь впливу мовленнєво-ігрової діяльності на формування граматичної правильності та звукової культури мовлення. |
Опис: | Чекан, О. Концептуальні засади розвитку зв’язного мовлення дітей із ЗНМ в ігровій діяльності / О.Чекан, Х. Барна, О. Кас’яненко // Acta Paedagogiсa. - Volynienses, 3, 2022. - С. 145–150 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9075 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kontseptualni_ zasady _rozvytku.pdf | Концептуальні засади розвитку зв’язного мовлення дітей із ЗНМ в ігровій діяльності | 952.73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.