Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9060
Titel: Виховання комунікативної креативності у майбутніх фахівців дошкільної освіти: сучасний стан проблеми
Autoren: Іванова, Вікторія Вікторівна
Stichwörter: креативність
комунікативна креативність
виховання комунікативної креативності
фахівці дошкільної освіти
Erscheinungsdatum: 2022
Zusammenfassung: У статті проаналізовано сучасний стан проблеми виховання комунікативної креативності майбутніх фахівців дошкільної освіти. Застосовані методами дослідження: теоретичний аналіз літератури з психології, педагогіки, порівняння і класифікація матеріалів з проблеми дослідження. Під вихованням комунікативної креативності майбутніх фахівців дошкільної освіти розуміється цілеспрямований процес формування здібності майбутніх педагогів, що виявляється в генеруванні оригінальних, нестандартних способів вирішення комунікативних завдань, спрямованих на досягнення цілей взаємодії з суб’єктами освітнього процесу. На основі теоретичного аналізу встановлено, що в педагогіці вищої освіти накопичено великий досвід з виховання комунікативної креативності майбутніх педагогів, але в цілому проблема досліджена поки що недостатньо. Це визначає необхідність ґрунтовного її вивчення, розробки системи, що забезпечує повноцінне виховання комунікативної креативності майбутніх фахівців дошкільної освіти.
Beschreibung: Іванова В. В. Виховання комунікативної креативності у майбутніх фахівців дошкільної освіти: сучасний стан проблеми / В. В. Іванова // Молодь і ринок №5 (203), 2022. - С. 21-28
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9060
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
EDUCATION _OF_ COMMUNICATIVE _CREATIVITY_ IN_ FUTURE_ SPECIALISTS.pdfВиховання комунікативної креативності у майбутніх фахівців дошкільної освіти: сучасний стан проблеми1.02 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.