Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9060
Titel: | Виховання комунікативної креативності у майбутніх фахівців дошкільної освіти: сучасний стан проблеми |
Autoren: | Іванова, Вікторія Вікторівна |
Stichwörter: | креативність комунікативна креативність виховання комунікативної креативності фахівці дошкільної освіти |
Erscheinungsdatum: | 2022 |
Zusammenfassung: | У статті проаналізовано сучасний стан проблеми виховання комунікативної креативності майбутніх фахівців дошкільної освіти. Застосовані методами дослідження: теоретичний аналіз літератури з психології, педагогіки, порівняння і класифікація матеріалів з проблеми дослідження. Під вихованням комунікативної креативності майбутніх фахівців дошкільної освіти розуміється цілеспрямований процес формування здібності майбутніх педагогів, що виявляється в генеруванні оригінальних, нестандартних способів вирішення комунікативних завдань, спрямованих на досягнення цілей взаємодії з суб’єктами освітнього процесу. На основі теоретичного аналізу встановлено, що в педагогіці вищої освіти накопичено великий досвід з виховання комунікативної креативності майбутніх педагогів, але в цілому проблема досліджена поки що недостатньо. Це визначає необхідність ґрунтовного її вивчення, розробки системи, що забезпечує повноцінне виховання комунікативної креативності майбутніх фахівців дошкільної освіти. |
Beschreibung: | Іванова В. В. Виховання комунікативної креативності у майбутніх фахівців дошкільної освіти: сучасний стан проблеми / В. В. Іванова // Молодь і ринок №5 (203), 2022. - С. 21-28 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9060 |
Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
EDUCATION _OF_ COMMUNICATIVE _CREATIVITY_ IN_ FUTURE_ SPECIALISTS.pdf | Виховання комунікативної креативності у майбутніх фахівців дошкільної освіти: сучасний стан проблеми | 1.02 MB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.