Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9052
Назва: Супровід дитини раннього віку з допомогою театралізованої творчості
Автори: Кідарова, Я. Й.
Черепаня, Наталія Іванівна
Ключові слова: заклад дошкільної освіти
дитина раннього віку
театралізована творчість
ігрова діяльність
ігрові сеанси
модель психолого-педагогічного супроводу
Дата публікації: 2022
Видавництво: Мукачево : МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості дітей раннього віку, розроблено модель психолого-педагогічного супроводу дітей 2–3 років життя та її етапи. У статті проаналізовано комплекс ігрових сеансів. Розроблена нами модель психолого-педагогічного супроводу дітей раннього віку із залученням театралізованої гри в умовах закладу дошкільної освіти дозволила нам отримати наступні результати: підвищення рівня мовного, сенсорного розвитку, розвитку ігрової діяльності: відзначено зниження кількості дітей із середнім ступенем адаптації, а важкий ступінь практично не спостерігається.
Опис: Кідарова Я.Й. Супровід дитини раннього віку з допомогою театралізованої творчості / Я.Й. Кідарова, Н.І. Черепаня // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. – Мукачево: РВВ МДУ, 2022. – Вип. 1(9). - С. 69-73
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9052
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Accompanying_ a_ young_ child _with_ the _help _of _theatrical_ creativity.pdfСупровід дитини раннього віку з допомогою театралізованої творчості1.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.